Wednesday 3 October 2012

i'm in LOVE ~

Waa ~ Excited sgt neh . hee :D Okay . Zaman sekarang , em means kawan-kawan aku sekarang ni
sume gile betol dengan Korea . Especially , Hero-hero n heroin-heroin dia .
Siap hafal lagi nama-nama diorang , lirik-lirik lagu n yang paling obvious sekali
Diorang siap blaja bahasa Korea lagi taw . hebat kan penangan K-POP ni :)

Aku ?? Harap maaf lah . aku xamek port sangat :)
Aku jadi ketinggalan zaman ke ? do i care ? haha !
Aku layan jugak cite Korea ni sikit-sikit tapi takdelah addicted sangat .

Tapi tapi tapi ... OMG !
I'm in love wif KIM HYUN JOONG! :D
Suka gile lah pulak gn dia ni . Gile sweet plus baby face ohh . *melting*
(kalau izad bace ni konfem jeles) - Relax laa syg . minat dari jauh jee :)

Eh , berbalik kat Kim Hyun Joong ni tadi . Tapi kadang-kadang aku tengok ,
Hero-hero Korea ni muka dorg mcm perempuan lah pulak kan .
Takpe-takpe . abaikan . hee :D

Bila dah In Love dgn Kim Hyun Joong ni ..
Mule lah aku tengok Playful Kiss ni berulang ulang dan ulang lagi .
Tambah-tambah Playful Kiss Special Edition . waaaa sweet habis :)
Tak jemu-jemu aku tengok . Tido malam pun mimpi Kim Hyun Joong!


Ini lah potret-potret terhensem KIM HYUN JOONG!




* Hoii sumpah MELTING lah tengok muka diaaaaa! :D



Hati-Hati menjaga HATI

No comments:

Post a Comment

terima kasih . :)