Monday 12 November 2012

11.11.12

Assalamualaikum . Lame rasenye dah tak mencoret kat sini . Bz Sangat . keje banyakk :(
Itu yang sampai takde mase nak mencoret kat sini .

By the way . untuk title entry ini . 11.11.12 .
Tarikh dia xlah secantik tarikh 10.11.12 .
Tapii .. tarikh ni je dh cukup bermakna dalam hidup ni :)

Tanggal 11hb ni lah awak datang dalam hidup saya .
Jadi penyeri dalam hidup saya . awak tawu x tuu :)
Saya takkan pernah lupa saat saat tu sayang :)

Ingat tak lirik lgu nii sayang ? :)

"Tiada puisi atau lagu
 Tida potret tiada ragu
 Yang dapat ku ilham seindahmu
 Nyata kau satu dalam berjuta
 Wahai jelita Kau ISTIMEWA .. "

"Walau ku kembara sedunia
 Walau ketemu ramai wanita
 Nyata kau tiada tandingannya
 Seikhlas hati aku menyinta
 Kau istimewa Teristimewa .. "

Mesti ingat kan sayang ..
sweet sangat and and i will never forget that moment .
Thanx sebab awak hadir dalam hidup saya .
Dan masih ada dengan saya sampai hari .
Insyallah sampai akhir hayat saya juga :)


YOU ARE THE ONE AND ONLY GUY I TOTALLY 'CRAZEE'  ABOUT!

SAYA INGIN MENJADI YANG HALAL UTK SUPERHERO SAYA <3





Hati-Hati menjaga HATI

No comments:

Post a Comment

terima kasih . :)