Tuesday 18 September 2012

Hey, I Miss You

Asssalamualaikum . hye all . lamenye aku xupdote blog kan .
bukan ape . malas lah nak mengarang panjang2 .
klo kat facebook tu taip pendek2 je senang . *aku sememangnya malas . haha :D
okay dah stop merepek zulika . haha . dah 2 bulan aku xupdate .
tu yg mcm gilos sket tu . hihi . kalau korang nak tahu , dah 2 bulan aku ber praktikal .
waaa dan hakikatnya ialah tersangaat2 lah boring . eh , aku bukan nk cakap psal praktikal lah . haha :)
tgok tajuk lah kan . so aku nak cite yang aku rinndu giless2 lah kat Encik Honey aku tuu .
yelaa dulu kat poli kan 24jam je berkepit . haa amek kaw . nk mkn aiskrim pun dia temankan taw .
tuu yg aku jd meroyan sket tuu bile dah jauh nii . huhu . sebab aku ni manje sket . haha .
eh pembetulan , bukan manje , mengade2 , saje susahkan dia . haha .
ade sekali tu dia tido aku kol jgk suruh dia bangun sbb nk suruh temankan aku g bank islam .
lepas tuu balik . haaa kejam kan aku . kahkahkah . tak kire .
dia pun dengan mamai tuu turun lah teman aku .
aku pun ape lagii . senyum sampai ke telinga laaa :D
alah comelnye muke awak bangon tido Honey . hee :D
thats y sepanjang praktikal ni akuu rinduu gile kat dye . huhuk :(
rindu nak makan same2 , rindu nak loya buruk gn dia , rindu nak buat dia geram .
haa comel je muke dia marah . hehe . :) rinduuu semua .
*praktikal cepat lah habes eh . kite nak jumpe dia selalu kat poli nanti . lalalala :D
*aku gedik kan ?? ahh peduli ape . haha .
#HEY, I MISS YOU MR. IZAD :D


Hati-Hati menjaga HATI

No comments:

Post a Comment

terima kasih . :)